Ksiega

[ Dopisz się ]
Dodaj wpis do księgi



Wpisz kod z obrazka. Kod =>
2009-06-29 14:43:26
brak napisał:
Temat: RE: PAN PROTA
Wszystko fajnie Panie Prota, szkoda tylko, że o tym że żyjesz trzeba się dowiadywać z księgi gości - zapomniało się o starych znajomych... tak bywa...

2009-03-25 16:47:45
Mariolka B. napisał:
Temat: Kolonia
jaaa zdjęcia z \"akcja kolonia\" są robione pod moim oknem jaaa prawa autorskie! xDD

2009-03-08 23:39:27
Alek2B napisał:
Temat: Zajebisty materiał! :)
Strzała chłopaki!
Zwiedzając zakamarki sceny na której mnie już nie ma od jakiegoś czasu (czasu kiedy z Groobym pociliśmy dupy w to samo krzesło;) dokopałem się do waszej płyty nowej i włos mi dęba stanął! Świetny materiał, nie ma co. Pozdrawiam z Brna i mam nadzieje że się tu kiedyś spotkamy na jakimś gigu.

2009-01-24 03:31:42
Prota napisał:
Temat: A heja ho,staruszki!
Witam wszystkich tu zgromadzonych parafian:)! Fajnie tu czasem zajrzeć i poczuć atmosferkę 10-letniej szarpaninki po strunkach...:) Jacław,dzięki za regularne przekazy fotograficzne na maila(cholera,nic a nic się Ci hardcorowcy nie starzeją,ha,ha...)Nowej płytce,w skali 1-6 wystawiam +4(mogłoby być 5,ale wyczuwalny jest brak mojej gitarki w tle..,ha,ha,ha..) Starając się być bardzo poważnym(bleee)cieszę się chłopaki,że tak dzielnie ciągniecie ten nasz SKTC-owy wózeczek! Zawsze było to dla nas przede wszystkim HOBBY,więc życzę innym (nieraz nieistniejącym już) kapelkom takiego hobbystycznego stażu... Dla wszystkich zainteresowanych(lub nie),oznajmiam,że u mnie spoko. Powiem więcej,nawet bardzo spoko. Powoli moje myśli i działania zmierzają ku powrotowi z wygnania,a wtedy...bójcie się...,he,he,he :) Prota jeszcze da czadu!Oł jee... Tak mi dopomóż Bóg...(wraz z firmą Gibson,Marshall i moją kochaną żoną Moniką) Wszystkiego czadowego w Nowym Rocku Panowie i Panie! Pozdrawiam wszystkich przyjaciół i wrogów SKTC!
(Za powyższy tekst,pełną odpowiedzialność ponosi niedawny członek zarządu SKTC SC.-Pan Prota)
PS. Pawle Duzniaku,jakże cieszy się serce moje,żeś zdrów i znak żywota swojego dałeś! Duuuży buziak,stary! Trzymaj się.

2009-01-02 10:23:21
PawelM napisał:
Temat: NOWY ROK ! ! ! ! !
Z okazji nowego Roku życzę całemu składowi zespołu SKTC jak i każdemu członkowi z osobna najserdeczniejsze życzenia. Częstych koncertów, udanych nagrań i spełnienia słów, które padły podczas przytaczanego wywiadu w Pasażerze#25. Niech MOC HC będzie z Wami !

2008-12-05 20:22:33
Paweł Duźniak napisał:
Temat: prezent
Nic nie poradzisz,dinozaury atakują!
Pojawię się przy najbliższej nadażającej się okazji,słowo SKAuta,jak bum cyk,cyk!Pozdrawiam narazie wszystkich wartych pozdrowienia, a reszcie wiadomo hwd!Szacuneczek!

2008-11-28 14:44:38
PawelM napisał:
Temat: re: Paweł Duźniak
to chyba taki prezent pod choinkę że się Paweł Duźniak ujawnił ! Kiedy się pojawisz wśród nas przy okazji jakiegoś koncertu?!
Pozdrowienia
Paweł "Komuna" ! ! ! !

2008-11-22 13:39:10
Jacek napisał:
Temat: re
Paweł!!! Jak miło!!!Zawsze kibicowałeś naszej działalności , nie wspomne pracy plasycznej,bez której nie było by wilu rzeczy. Bardzo serdecze pozdrowienia!!!!

2008-11-21 22:41:00
Paweł Duźniak napisał:
Temat: SKTC szacun 4ever
No cóż to chyba jakieś sto lat!
Bez owijania,zaje was slyszeć,moc uderzenia przechodzi najśmielsze oczekiwania!I jeszcze dodatek"demo"!Pure wypierdol HC/Cz-Dz!Powodzenia na następne 20ścia i więcej,ze staroindiańskim Oi!Pozdrawiam Paweł!

2008-10-29 23:36:03
Jacek napisał:
Temat: gig w Stolarni
Tak oczywiście 29.11.08

2008-10-29 14:56:05
PawelM napisał:
Temat: koszulka
właśnie wszedłem w posiadanie oficjalnej koszulki kapeli. jest krwisto czerwona i ma dwie prasowanki. ale jest z dobrego materiału więc można przypuszczać że pochodze w niej przez najbliższe 20lat ... :) ...

podziękowania dla kapeli za ten podarunek...

PS. czy wzrok myli, czy pomylił się wpisujący koncerty. Koncert w Stolarni jest chyba 29.listopada, a nie jak napisano 21go ...

2008-09-06 10:30:42
Jacek napisał:
Temat: Gangrena
Tak znamy,znamy.Ale ten gig był w Krakowie na tzw. Punkowej swiątecznej orkiestrze-bardzo fajne.To był czas kiedy Gangrena była chyba w najlepszej formie po nagraniu materiału , dla mnie genialnego-ślad człowieka ( można odsłuchać w dziale muzyka)

2008-09-06 00:25:57
Morbid napisał:
Temat: Gangrena
Cześć,nie wiem czy to widzieliście ale proponuję też to wrzucić do działu muza-Gangrena "Rebeliant" z B-B.

http://pl.youtube.com/watch?v=CTExmtIe93k

2008-09-01 09:20:09
Jacek napisał:
Temat: Płyta
Dzięki,fajnie,że się podoba. taka ta płyta właśnie miała być:zwięzła,szybka,bez ozdobników komputerowych,wyrywająca z butów- i to się chyba udało ale sprzedać płytę na rynku polskim to już inny temat.

2008-09-01 07:51:36
PawelM napisał:
Temat: nowa płyta
jestem świeżo po 10-ciokrotnym odsłuchaniu nowej płyty. Już po pierwszym przesłuchaniu byłem pod dużym wrażeniem dynamiki dźwięku tam zamieszczonego, a każde kolejne przesłuchanie utwierdzało mnie że to wydawnictwo głęboko wryje się słuchaczom w pamięć.

Gratulacje dla wszystkich którzy przyłożyli swe ręce w tej produkcji!

Strony:




Spookrecords

Nigdy Więcej