Ksiega

[ Dopisz się ]
Dodaj wpis do księgi



Wpisz kod z obrazka. Kod =>
2008-03-04 18:49:00
ciapa napisał:
Temat: Galeria 90
Ciekawe fotki! O niektórych już sam zapomniałem !!!
Pozdrówka dla SKTC

2008-03-02 09:40:09
Jacek napisał:
Temat: zdjęcia
Mamy na oku jeszcze kilka ciekawych miejsc na fotki i pewnie całkiem niedługo coś tam zorganizujemy.

2008-03-01 22:30:37
Maciek E napisał:
Temat: Dzielnica upadłych aniołów
He he dobre te zdjęcia typowo klimatyczne. W ogóle kopalnia to klimatyczne miejsce, kiedyś nie wiem czy jeszcze istnieje bo podobno jest tam już lotnisko za kopalnią na hałdach były stre budynki z miasta widmo, z powibijanymi szybami, zarośnięte krzakami, najlepsza była stara kanapa postawiona na środku hałdy:) tam to byście mieli niezłe zdjęcia. Pozdrawiam

2008-02-07 20:15:12
kondzioł napisał:
Temat: dzięx!
fajne zdjęcie, no i zajebisty koncert, czekam na następny.

2008-02-02 07:54:22
Adrian K napisał:
Temat: Ahoj
No w końcu wrzuciliście stare płyty na stronę! Pozdrawiam!

2008-01-25 22:25:19
Jacek napisał:
Temat: re
Zawsze popieramy ludzi, którzy mają coś do powiedzenia!!!

2008-01-25 21:50:11
magic mushroom napisał:
Temat: dZiĘki
Mamy nadzieję, że nie odstawiliśmy maniany:)
pZDr. dla całej ekipy SKTC

2008-01-25 08:58:33
magic mushroom napisał:
Temat: 13widelców
http://www.magicmushroom.band.pl/index.php

www.magicmushroom.band.pl
13 filmików - video na żywca

2008-01-12 17:35:23
PawelM napisał:
Temat: piatek 11.01.2008
impreza pierwsza klasa. Ci którzy nie zostali po koncercie niech żałują :) ... zdjęcia w przygotowaniu.
pozdrawiam całą ekipę.

2007-12-22 12:24:33
michał napisał:
Temat: od jutra
Dzięki Jacku za pozdrowienia. Również mamy nadzieję że się spotkamy na koncertach. Zapraszamy fanów SKTC do odwiedzenia strony OD JUTRA (jeśli jeszcze pamiętacie taki zespolik). Pozdrawiamy z Wyszkowa. www.odjutra.ovh.org

2007-12-11 08:16:08
pawelm napisał:
Temat: Re: GIGS
Już ładuje baterie do aparatu i przegryzam cytrynówkę. Zwarty i gotowy czekam na sygnał do wyjazdu.

2007-12-04 17:10:12
skawa napisał:
Temat: tremat
WITAM jacław!gratuluje stronki ,bardzo przejrzysta,kiedy jakie piwko pijemy???coś dawno w katakumbach cie nie widziałem.pozdro

2007-12-02 17:50:47
Jacek napisał:
Temat: GIGS
Hej Paweł!! Od stycznia ostro ruszamy z gigami-więc bądź ready!
Niech czad będzie z Tobą

2007-12-01 10:08:39
pawel napisał:
Temat: andrzejki
Wszystkiego najlepszego dla Andrzeja z okazji imienin. Wielu udanych koncertów!

PS. pozdrowienia dla całej ekipy. Czekam na kolejne koncerty!

2007-11-03 12:22:58
Bullager napisał:
Temat: Ruda Śląska
Wielkieeee dzięki za wspólny gig !!! Było po prostu zajebiście!!!! W trzech słowach: CZAD, CZAD, CZAD !!!!!!! :)

Strony:




Spookrecords

Nigdy Więcej